Onko tämä kirkollistakki ja saako sen myydä, kysyi Kierrätyskeskus

Kuva: Jukka Granström

Onko tämä kirkollistakki ja saako sen myydä, ihmeteltiin Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskuksen Facebook-tilillä viime lauantaina. Kierrätyskeskuksen työntekijä Niina nosti lahjoitetun tavaran kasasta esiin kaksi mustaa takkia ja osoitti kysymyksensä someseuraajille. Vilkkaasti Niinalle vastattiinkin. Takit tunnistettiin papin kaftaaneiksi eli papintakeiksi ja niiden mukana tullut valkoinen kaulus stolaksi. Joidenkin vastaajien mielestä takkeja ja stolaa ei saa myydä, koska kyseessä…

Etkö ole vielä tilaaja?

Tutustumistarjous uusille asiakkaille!
Pääsy kaikkiin Kotimaa.fi artikkeleihin ja näköislehtiin vain 1€ kuukausi. Kuukauden jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti 9.90€/kk. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa, ennen seuraavan laskutuskauden alkua.

Joko käytit mahdollisuutesi?

Tartu nyt tähän tarjoukseen:
Pääsy kaikkiin Kotimaa.fi artikkeleihin ja näköislehtiin vain 4,90 €/kk kahden kuukauden ajan. Kahden kuukauden jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti 9.90 €/kk. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa, ennen seuraavan laskutuskauden alkua.

Oletko jo tilaaja? Kirjaudu tästä

Ilmoita asiavirheestä
Edellinen artikkeliKaisa turvasi nuoren Umeshin koulutuksen – nyt ihana tapaaminen 45 vuoden jälkeen
Seuraava artikkeliKirja-arvio: Wille Riekkisen erämiehen sielu erottaa pyhät hetket

Ei näytettäviä viestejä