Usein kysytyt kysymykset

Miksi sain laskun, vaikka en ole saanut vielä yhtäkään lehteä?
– Tilaukset laskutetaan etukäteen, sillä lasku on samalla tilausvahvistus. Tilausvahvistuksesta voit tarkistaa että tietosi ovat varmasti oikein, ennen kuin tilaus virallisesti alkaa.

Miksi en ole saanut lehteä?
– Kotimaan virallinen ilmestymispäivä on perjantai ja tällöin lehden tulisi viimeistään tilaajilla olla. Jos lehti ei tule ilmestymispäivän aikana, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluun, niin selvitämme asiaa Postin kanssa.

Haluan e-laskun, miten toimin?
– E-laskun voi tilata omasta verkkopankista, laskuttaja löytyy nimellä Sacrum-Kotimaa Oy / Lehtilasku. E-laskun tilaamiseen tarvitset asiakasnumerosi, joka löytyy lehden osoitekentästä.

Miksi minulle ei tullut kalenteria, vaikka olen Kotimaan kestotilaaja?
– Arvostamme sitoutumistasi Kotimaan kestotilaajana ja haluamme varmistaa, että saat kaikki etusi. Kalenterit ovat edelleen kestotilausetu. Nykyään emme lähetä kalentereita automaattisesti kaikille, sillä huomasimme, että monet eivät enää halunneet paperista kalenteria. Jos haluat kalenterin, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme. Näin varmistamme, että kalenteri saapuu juuri niille tilaajille, jotka sitä käyttävät.

Miksi laskussani on paperilaskulisä, vaikka minulle tulee sähköinen lasku?
– Jos laskussasi on paperilaskutuslisä, se voi johtua Postin kanssa tehdystä sopimuksesta sähköisistä laskuista. Näin ollen laskumme lähetetään paperisena, ja Posti skannaa sen.
Mutta tämä voidaan helposti muuttaa. Jos haluat siirtyä kokonaan sähköiseen laskutukseen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Voimme aktivoida sähköpostilaskutuksen sinulle ilman lisäkustannuksia. Vaihtoehtoisesti voit tehdä pankkisi kanssa eLasku-sopimuksen, jolloin saat laskut suoraan verkkopankkiisi. Näin voit hallinnoida laskujasi vieläkin helpommin ja ympäristöystävällisemmin.