Kirkkosegmentoinnista kasvanut uusi yritys aloitti toimintansa

Kotimaa Oy:n kokonaan omistama tytäryhtiö Insight360 Oy aloitti toimintansa 1.8. Uusi yritys tarjoaa eri toimialoille samanlaista ihmisymmärrystä kuin seurakuntien Jäsen360°-segmentointityökalu.

Kirkon tarpeisiin räätälöity Jäsen360° on edelleen uuden yhtiön tuote, mutta pääpaino on Ihminen360°-kokonaisuudessa, jonka alle rakentuvat asiakasdataa yksityiskohtaisesti avaavat segmentoinnit, muun muassa Media360°, Terveys360°, Ruoka360° ja Liikunta360°. Nämä jakavat neljä miljoonaa suomalaista eri segmentteihin arvojen, elämäntapojen ja asenteiden pohjalta, antaen korvaamatonta dataa mainostajille.

– Datan reaaliaikaisuus, kuluttajien todellinen käyttäytyminen eri kanavissa ja konteksteissa tekee tästä äärimmäisen mielenkiintoisen maailman. Sitouttaminen, uskollisuus ja jatkuva dialogi rikastavat kuluttajan profiilia ja se on kuluttajan ja markkinoija etu, sanoo Insight360:tä luotsaava Jarmo Lipiäinen.

Lipiäinen on aiemmin toiminut Kotimaa Oy:n myynti- ja markkinointijohtajana.

– Insight360 auttaa mainostajaa löytämään segmenttivalikoimista palveluilleen ja tuotteilleen oikeat kohderyhmät. Segmenttitiedot on mahdollista kiinnittää asiakkaan omaan asiakastietokantaan ja näin hyödyntää asiakasymmärrystä liiketoiminnan kehittämisessä, Lipiäinen sanoo.

Kotimaa24 on osa Kotimaa Oy:tä.

Lue myös

Kirkon Jäsen360°-työkalu kasvoi uusille markkinoille

Edellinen artikkeliVirsisäveltäjä Pekka Kosonen: Virsi on suomalaisen bluesia
Seuraava artikkeliKaupan liitto: Aukiolojen vapautuminen vauhditti päivittäistavara- ja tavaratalokaupan myyntiä.

Ei näytettäviä viestejä