Valomerkki lahjoittaa markkinointirahansa

Pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteinen verkkomedia Valomerkki aloittaa toimintansa parin viikon kuluttua. Nyt se lahjoittaa markkinointirahansa 2000 euroa hyvään tarkoitukseen, joka valitaan Facebook-äänestyksessä.

Facebook-sivun tykkääjä saa päättää, mihin haluaa lahjoittaa. Vaihtoehdot ovat Itämeren suojelu, päivä tukiperheessä ja Syyrian kriisin hätäapu. Valittu kohde saa 50 senttiä, kun Valomerkista tykkää Facebookissa ja kirjoittaa kohteen numeron kommentiksi sen Facebook-seinälle.

– Toivomme, että saamme koko budjettimme eli kaksi tuhatta euroa käytettyä hyvään tarkoitukseen. Tosin ei ole syytä peitellä sitäkään, että tykkääjät ovat meille tässä tervetullutta väkeä osana lanseeraustamme, kertoo Valomerkin toimituspäällikkö Tuure Hurme
Kirkko ja kaupungissa.


Kirkko ja kaupunki

arvioi, että Valomerkistä tulee ”tiettävästi laajin kirkollistaustainen verkkomedia Suomessa”.

Katso Valomerkin
fiilistelyvideo.

Edellinen artikkeliHelsingissä neljää seurakuntaneuvostoa johtaa maallikko
Seuraava artikkeliSibelius-akatemia esittää Jesus Christ Superstarin

Ei näytettäviä viestejä