”Vahvoihin brändeihin ei kajota”

Kirjapaja_205

– Kumpikin brändi on niin tunnettu ja vahva, ettei niihin kannattanut kajota, sanoo uuden 1.1.2013 aloittavan yhtiön toimitusjohtaja Juha-Pekka Heinonen.

Sen sijaan Lasten Keskuksen ”aikuisbrändi” LK-kirjat laitetaan hyllylle odottamaan mahdollista käyttöä tulevaisuudessa.

Kirjapajan 14 työntekijää siirtyy uuden yhtiön palvelukseen. Lasten Keskuksessa on tällä hetkellä 10 työntekijää. Uuden kustantamon toimitilat sijaitsevat Helsingin Lauttasaaressa.

Lue Kirjapaja ja Lasten keskus yhdistyvät

Lisää aiheesta 20.12. ilmestyvässä Kotimaassa

Ilmoita asiavirheestä
Edellinen artikkeliMedia tekee koulusurmaajasta kuolemattoman
Seuraava artikkeliPiispa Askola tänään 60 vuotta

Ei näytettäviä viestejä