Mediamissiokirja kiinnosti yöaikaan

media_missio205Elämäsi muutos -kirja toimitettiin myös kaikille kansanedustajille.

Kampanjan 25 000 kirjan painos on käymässä vähiin, sillä 10 000 tilatun kirjan lisäksi on jaettu saman verran ystävälahjoina seurakuntien kautta. Kirjasta otettaneen erillinen painos valtakunnalliseen jakoon, sillä seurakunnista ympäri Suomea on tilattu jo 6000 kirjaa.

YouTuben kautta katsottiin muutostarinoita yli 60 000 kertaa. Niissä julkkikset kertovat Jumala-kokemuksistaan. Kampanjan koemuutos.fi-nettisivuilla vieraili yli 120 000 kävijää.

Kampanjatoimisto ja puhelinpäivystys toimivat niin kauan kuin kirjatilauksia tulee eli käytännössä vielä kuukausia.

Mediakampanjan sydän eli muutostarinat näkyvät ylimääräisillä tv-kanavilla ainakin joulukuun puoliväliin saakka. Samoin mediakampanjan nettisivut pysyvät auki vielä pitkään osoitteessa koemuutos.fi.

Mediakampanjan järjestäjinä oli 73 kristillistä pääkaupunkiseudun seurakuntaa ja järjestöä, myös jokunen luterilainen seurakunta. Kampanjan toteutuksessa on ollut runsaat 2000 vapaaehtoista.

Tapahtuman pääkoordinaattori IRR-TV on ollut toteuttamassa vastaavia suurkaupunkimissioita muun muassa Venäjällä, Intiassa ja Nepalissa. Suomessa järjestettävä tapahtuma on ensimmäinen laatuaan Länsi-Euroopassa. Ensi vuonna on suunnitteilla vastaava tapahtuma Turkuun ja Tallinnaan.

Lue myös: Miksi missiot herättävät tunteita?

Edellinen artikkeliKiviniemi ei allekirjoita avioliittolakialoitetta
Seuraava artikkeliKirkon tiedonvälityspalkinnosta tulee viestintäpalkinto

Ei näytettäviä viestejä