Mainosala palkitsi Pelastusarmeijan tv-filmin – ”Vangitsee apokalyptisella tunnelmallaan”

Pelastusarmeijan tv-mainos ”Yksin” on valittu Kauden parhaat sekunnit -kilpailun kesäkauden voittajaksi. Asiasta kertoo Markkinointi & Mainonta.

”Pelastusarmeijan mainosfilmi vangitsee apokalyptisella tunnelmallaan. Filmi on rujon kaunis surumielisyydessään. Yksinjäämisen fiilis on kuvauksellisesti osattu näyttää todella onnistuneesti. Useiden tasojen ja sävyjen vuoksi filmi antaa jokaisella katselukerralla uutta perspektiiviä. Mainoksen tuotantoarvot ovat kertakaikkisen brilliantit”, perustelee tuomaristo valintaansa.

Yksin-mainosfilmin suunnitteli markkinointitoimisto Make It Simple. Tuotannosta vastasi Otto Tuotanto ja filmin ohjasi Markus Virpiö.

Kilpailussa arvioitiin 260 kesäkauden (toukokuu–elokuu) aikana MTV3:lla, AVAlla, Subilla, Nelonen Median kanavilla, Discovery International Channelsin ja Fox Networks Groupin kanavilla ensiesitettyä mainosta.

Kauden Parhaat Sekunnit on Screenforce Finlandin ja Markkinoinnin, Teknologian ja Luovuuden Liiton (MTL) yhteinen tv-mainoskilpailu, joka palkitsee ajankohtaista, idealtaan ja toteutukseltaan onnistunutta tv-mainontaa.

Kuva: Pelastusarmeija. Kuvakaappaus mainoselokuvasta ”Yksin”.

***


Seuraa Kotimaata Facebookissa ja Twitterissä.


Jos et ole vielä Kotimaan tilaaja, voit tilata lehden täältä.

Edellinen artikkeliKymmenkunta seurakuntaa Helsingissä on sallinut sateenkaarivihkimiset tiloissaan – nyt avautuivat Tuomiokirkon ovet
Seuraava artikkeliOpetusministeri Sanni Grahn-Laasonen kirkolliskokoukselle: Voisiko kirkko kehittää digitaalista äänestämistä?

Ei näytettäviä viestejä