Diakoniatyö voi kiillottaa firman brändiä

Kirkon diakonia ja yhteiskuntatyö etsii parhaillaan yrityksiä, jotka haluavat lähteä vähentämään köyhyyttä. Työalasihteeri Tiina Saarelan mukaan he etsivät yrityksiä, jotka ”haluavat saada bisneksen tekoon dynamiikkaa köyhyyden vähentämisestä”.

Kotimaan torstaisessa numerossa  kerrotaan muun muassa Helsingin OP Pankista, joka tukee HelsinkiMission seniorityötä. Pankin toimitusjohtaja Hannu Tonteri uskoo, että vaihto ”jääkiekosta mummoihin” kannatti taloudellisesti.

– Liiketaloudellisesta hyötyä on vaikea mitata suoraan euroina, mutta positiivinen julkisuus HelsinkiMission tukemisesta on ollut runsasta, Hannu Tonteri sanoo Kotimaassa.

Edellinen artikkeli”Varjele kirkkoa homofobialta”
Seuraava artikkeliOnko sukupuoli tärkeää kirkolle ja teologialle?

Ei näytettäviä viestejä