Björn Vikström: Arkinen huolenpito mainoskampanjoita tärkeämpää

Vikstrm_Bjrn205

”Tästä voi syntyä kuva, että kristinusko on ensisijaisesti jotain, joka toteutuu meidän korviemme välissä.”

Vikströmin mukaan kristittyjen olisi hyvä keskittyä miettimään, miten usko näkyy elämässä. Ihanteiden ilmaisu sanoin on usein helpompaa kuin niiden toteuttaminen arjessa.

”Kirkko ei pysty herättämään kiinnostusta kristinuskoa kohtaan vaikuttavilla mainoskampanjoilla, vaan kristittyjen osoittamalla arkisella huolenpidolla niin naapureitaan kuin muukalaisiakin kohtaan”, Vikström toteaa kolumnissaan.

Lue Björn Vikströmin kolumni Miten olen kristitty torstaina ilmestyneestä Kotimaa-lehdestä.

Edellinen artikkeliMikael Pentikäinen Kuukausiliitteen sarjakuvasta: Tyylitaju voi pettää
Seuraava artikkeliPäivi Storgård Sininauhaliiton viestintäpäälliköksi

Ei näytettäviä viestejä