Yhteisvastuun kampanjajulisteet kilpailevat mainospalkinnosta

Yhteisvastuukeräys kilpailee tämänvuotisella kampanjallaan markkinointiviestinnän Vuoden Huiput -kilpailun finaalissa. Saattohoitoa kuvaavat Lahjoita hyvä kuolema -kampanjajulisteet herättivät alkuvuodesta paljon keskustelua.

Visuaalisen viestinnän suunnittelijoiden järjestön Grafian Vuoden huiput on Suomen merkittävin markkinointiviestinnän ja muotoilun kilpailu. Kilpailun voittajat julistetaan palkintogaalassa keskiviikkoiltana.

Kilpailussa on 16 eri sarjaa. Yhteisvastuukeräyksen kampanja on yksi julistesuunnittelun sarjan kymmenestä finalistista.

Yhteisvastuukeräyksen järjestäjä on Kirkkopalvelut, ja kampanjan on suunnitellut helsinkiläinen mainostoimisto Smoy.

Edellinen artikkeliKahdeksan palvelua, jotka seurakuntien työntekijät haluavat käyttöönsä
Seuraava artikkeliEkumeeninen teko -tunnustus Lapinlahdelle

Ei näytettäviä viestejä