Suviseurat Kauhavalla avattiin perinteiseen tapaan veisaamalla Suvivirsi

rivi suomen lippuja ja taustalla seurateltta
Suviseurat järjestetään tänä vuonna Kauhavalla. Kuva: Seppo kemppainen

Vanhoillislestadiolaisten Suviseurat avattiin perjantaina Kauhavalla. Järjestäjät odottavat, että seuroihin osallistuu neljän päivän aikana yhteensä 84 000 ihmistä. Suviseurat avattiin veisaamalla Suvivirsi yhteen ääneen. Järjestäjien mukaan virsivalinta ei ollut kannanotto koulujen päättäjäisten aikaan roihahtaneeseen Suvivirsi-keskusteluun vaan perinteen mukainen aloitus. Seurateltassa virsi veisattiin hyvin pontevasti, eikä kenellekään voinut jäädä epäselväksi: tässä porukassa arvostetaan Suvivirren veisaamista. Suviseurojen tunnuksena on…

Etkö ole vielä tilaaja?

Tutustumistarjous uusille asiakkaille!
Pääsy kaikkiin Kotimaa.fi artikkeleihin ja näköislehtiin vain 1€ kuukausi. Kuukauden jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti 9.90€/kk. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa, ennen seuraavan laskutuskauden alkua.

Joko käytit mahdollisuutesi?

Tartu nyt tähän tarjoukseen:
Pääsy kaikkiin Kotimaa.fi artikkeleihin ja näköislehtiin vain 4,90 €/kk kahden kuukauden ajan. Kahden kuukauden jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti 9.90 €/kk. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa, ennen seuraavan laskutuskauden alkua.

Oletko jo tilaaja? Kirjaudu tästä

Ilmoita asiavirheestä
Edellinen artikkeliPääkirjoitus: Eduskunta toimi kuin alkoholisti, joka asettaa viinan aina lasten edelle

Ei näytettäviä viestejä