Hyvästit lukijoilleni!

 

Näillä alla olevilla Raamatun Sanoilla hyvästelen Kotimaan Blogini lukijat. Ylläpito estää minua kirjoittamasta Jumalan Sanaa. Ja muutoinkin pitää kirjoituksiani linjansa vastaisena. Kotimaa kristillisenä lehtenä toimii näin. ?

"Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi: »Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani. Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita.» He vastasivat hänelle: »Me olemme Abrahamin jälkeläisiä, emme me ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka voit sanoa, että meistä tulee vapaita?» Jeesus vastasi: »Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. 37Minä tiedän kyllä, että te olette Abrahamin jälkeläisiä. Silti te haluatte tappaa minut, koska sanani ei saa teissä sijaa. 38Minä puhun, mitä olen Isäni luona nähnyt – ja te teette, mitä olette omalta isältänne oppineet.»"

Siunausta

Kaisu vaan

61 kommenttia

  • Matias Roto sanoo:

    Pohjanmaan kirjailijat ry:n blogien listalla 3/9/2021 on ensimmäisenä Kaisu Heldénn blogi Pikku Myrna.

    Suosittelen luettavaksi.

    http://www.pohjanmaankirjailijat.fi/blogi

    Pohjanmaalla on muutakin kirjallista aktiivisuutta. Esimerkiksi Keski-Pohjanmaan kirjamessuista on uutinen tämän päivän 15.9.2021 numerossa

    https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/623072

    Eikö Kotimaa lehden pitäisi huomioida koko kotomaamme kulttuurin monipuolinen kirjo eikä vain Suomen kartan eteläreunassa olevan pääkaupunkiseudun piirien hyörimistä.

    Ilmoita asiaton kommentti
  • Kirjoittaja

    Kaisu Hildén

    Kaisu Hildén on kotoisin Etelä-Pohjanmaalta. Hän harrastaa taidemaalausta, kirjoittamista, käsitöitä ja liikuntaa. Virsien veisuu ja gospelmusiikki ovat lähellä hänen sydäntään. Raamattu tuli hänelle rakkaaksi jo nuorena-ja hän ei vain voi olla evankelioimatta. Perheeseen kuuluu aviomies ja koira-ja kaikki kolme haukkuvat vain tarvittaessa. :)

    Kirjoittajan luetuimmat blogit

    Kirjoittajan kommentoiduimmat blogit