Pelastusarmeijan Auta ihmistä -kampanjan mainoksille palkintoja kotimaassa ja maailmalla

Pelastusarmeija on saanut kuukauden sisällä neljä tunnustusta mainoksistaan. Tunteisiin vetoava markkinointiviestinnän linja näkyy paitsi kasvavina keräystuloksina, myös palkintoina, Pelastusarmeija kertoo tiedotteessaan.

Auta ihmistä -keräyksen mainosfilmi Elämän rakkaus voitti Finnkinon järjestämän Vuoden 2020 paras elokuvamainos -kilpailun. Filmin voit katsoa täältä.

Kesä-elokuun Kuukauden aikkarimainos -kisassa toinen Pelastusarmeijan mainos ylsi jaetulle ensimmäiselle palkintosijalle. Mainoksen aihe oli ”Auta ihmistä, jotta kaikilla olisi oikea koti”.

Samaan kampanjaan liittynyt mainosfilmi Ulkona valittiin esitettäväksi Euronewsin One Minute of Responsibility -ohjelmasarjassa. Sarja esittelee vaikuttavia yhteiskunnallisia kampanjoita. Kodittomuuden teemaa esille nostanut filmi teki raatiin vaikutuksen, ja mainosfilmi tullaan näkemään ympäri Eurooppaa ja Afrikkaa Euronewsin ja Africanewsin kanavilla. Katso filmi täältä.

Auta ihmistä -kampanjateemat käsittelevät ahdinkoon joutuneiden ihmisten tilannetta, niin myös syrjäytynyttä miestä keskellä merta kuvaava printtimainos. Mainos vetosi ihmisiä auttamaan, ”ettei kukaan jää yksin hädän keskelle”. Se voitti Kuvituskuva / digitaalinen taide -sarjan Suomen suurimmassa valokuvakilpailussa Fotofinlandiassa.

***

Seuraa Kotimaata Facebookissa ja Twitterissä.

Jos et ole vielä Kotimaan tilaaja, voit tilata lehden tai näköislehden täältä.

Edellinen artikkeliIlari Kinnunen Rovaniemen kirkkoherraksi – eroaa SRK:n johtokunnasta
Seuraava artikkeliKommentti: Kun mikään ei maistu makeammalta kuin tulkita väärin seurakuntien viestintää

Ei näytettäviä viestejä